شارژ

شارژ

شارژ

شارژ

ارسال پیامک صوتی از سیم کارت های ایرانسل ممکن می شود


sound-sms

پیامک صوتی

با ارایه این سرویس شما می توانید با شماره گیری شماره رایگان 719 از خط ایرانسل خود به مدت یک دقیقه پیام صوتی خود را ضبط کرده و برای فرد مورد نظرتان ارسال نمایید.

پس از اینکه پیامتان را ضبط نمودید می توانید به سه روش پیامک صوتی خود را برای مشترک مورد نظر ارسال نمایید :

روش اول : ایرانسل یک پیامک به مشترک مورد نظر شما ارسال می نماید و وی را از اینکه شما برای او پیام صوتی گذاشته اید آگاه می سازد و در آخر پیامک وی را برای طریقه های شنیدن این پیامک صوتی آگاه می نماید.

روش دوم : پس از اینکه پیام شما ضبط شد با دستور شما ایرانسل یک تماس خودکار با مشترک مورد نظر برقرار کرده و پیام صوتی شما را پخش می نماید.

روش سوم : فایل پیام صوتی شما پس از فشرده سازی توسط یک ام ام اس به مشترک مورد نظر ارسال گردیده و وی قادر خواهد بود آن پیامک صوتی را گوش دهد.

شما می توانید همزمان یک پیامک صوتی به لیست افراد مورد نظرتان با یکی از سه روش بالا ارسال نمایید و حتی قادر به فوروارد کردن پیامک صوتی مورد نظر می باشد.

ایرانسل نرخ این نوع پیامک (پیامک صوتی) را 62 تومان برای هر ارسال تعیین نموده است ، مثلا وقتی شما پیام صوتی را برای 10 نفر ارسال نمایید هزینه آن معادل 620 تومان می شود.

سرویس پیامک صوتی ایرانسل برای تمامی مشترکین ایرانسل اعم از اعتباری و دایمی امکان پذیر می باشد و نیازی به فعال سازی ندارد.

برای ارسال پیام صوتی به صورت ام ام اس تنها در صورتی قادر خواهید بود که ام ام اس خود را فعال نموده باشید ولی شخص دریافت کننده در صورتی که ام ام اس خود را فعال نکرده باشد می تواند با رمز و آدرسی که به صورت پیامک برای وی ارسال می شود پیام شما را گوش دهد اما به دلیل اینکه تمامی افراد ام ام اس خود را فعال نکرده اند بهتر است با یکی از دو روش اول اقدام به ارسال پیامک صوتی نمایید.

تیم خرید شارژ

شارژ همراه اول

شرکت ارتباطات سیار ایران همراه اول

شارژ همراه اول

همراه اول

که با نام تجاری جدید خود را با نام همراه اول به تازگی وارد بازار ایران کرده است می باشد ، شرکت همراه اول اولین شرکتی در ایران بود که اقدام به راه اندازی شبکه تلفن همراه نمود و هم اکنون بزرگترین شرکت اپراتور همراه ایران می باشد.

شرکت همراه اول شرکتی تابع از شرکت مخابرات ایران می باشد که هم اکنون دارای بیش از 32 میلیون مشترک اعتباری و دایمی می باشد و حدود 55% مشترکین دایمی بوده و 45% مشترکین شرکت همراه اول اعتباری می باشند.

آنتن دهی سیم کارت های همراه اول در بیش از 1000 شهرستان و بیش از 35000 کیلیومتر از بزرگراه های تهران می باشد و خدمات رومینگ همراه اول در بیش از 100 کشور جهان آماده ارایه خدمات می باشد.

در سال 1389 بیش از % درصد سهام شرکت همراه اول در بازار فرابورس ارائه شد که حدود 400 میلیون دلار ارزش مادی دارد که بزرگترین سهام عرضه شده در بازار فرابورس ایران می باشد.

همراه اول در استان‌ آذربایجان شرقی ، استان  آذربایجان غربی ، استان  اردبیل ، استان  اصفهان ، استان  البرز ، استان  تهران ، استان  چهارمحال وبختیاری ، استان  خراسان رضوی  ، استان  خوزستان ، استان  زنجان ، استان  سمنان ، استان  سیستان و بلوچستان ، استان  فارس ، استان  قزوین ، استان  قم ، استان  کرمان ، استان  کرمانشاه ، استان  کهکیلویه و بویر احمد ، استان  گلستان ، استان  گیلان ، استان  لرستان ، استان  مازندران و هرمزگان دارای پوشش کامل بوده و در استان‌های ایلام ، استان  بوشهر ، استان  خراسان جنوبی ، استان  خراسان شمالی ، استان  کردستان ، استان  مرکزی ، استان  همدان ، استان  یزد در دسترس می باشد و پیش بینی می شود در فاز بعدی کل کشور تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

سرویس و خدمات ارایه شده توسط همراه اول :

سرویس پیامک ، سرویس اینترنت تلفن همراه ، سرویس پیام های چند رسانه ای ، آهنگ پیشواز ، رومینگ و غیره می باشد.

کد شماره های تلفن همراه اول :

پیش کد همراه اول 091 می باشد که عدد بعدی نشان دهنده محل عرضه سیم کارت می باشد که خارج از آن محدوده هزینه بیشتری را خواهد داشت به عنوان مثال کد تهران 2 و 9 می باشد که 0912 برای سیم کارت های دایمی و 0919 برای سیم کارت های اعتباری همراه اول می باشد.

شارژ همراه اول :

راه های مختلفی برای شارژ سیم کارت های همراه اول وجود دارد از جمله : خرید کارت شارژ همراه اول ، خرید شارژ همراه اول از اینترنت ، خرید شارژ از دستگاه POS ، خرید شارژ از وبسایت همراه اول ، انتقال شارژ ، خرید شارژ از عابر بانک های طرف قرارداد و راه های دیگر خرید شارژ همراه اول .

شارژ ایرانسل

رنگ برندینگ ایرانسل و شارژ ایرانسل

رنگ ایرانسل

رنگ برندینگ

اواسط سال 1385 بود که ایرانسل در ایران راه اندازی شد 49 درصد سهام شرکت ایرانسل متعلق به MTN می باشد و 51 درصد سهام این شرکت متعلق به یک شرکت سهامی ایرانی می باشد. تا قبل از ایرانسل رنگ برندینگ مفهوم آنچنانی نداشت و شرکت MTN که به رنگ برندینگ زرد در دیگر کشورها جا افتاده بود با همین رنگ وارد کشوری شد که رنگ برندینگ در آن مفهومی نداشت و به سرعت و راحتی رنگ زرد را برند خود نمود.

حالا سوال اینجاست رنگ برندینگ چیست ؟

رنگ برندینگ یعنی رنگ خاص افراد را یاد چیزی خاص بیاندازد ، ایرانسل رنگ زرد را به سیم کارت های خود و کارت شارژ ایرانسل نسبت داد و به دلیل تبلیغات گسترده و انتخاب رنگی آرام موفق شد این رنگ را برند خود کند.

مزایای رنگ برندینگ چیست ؟

فرض کنید یک رنگ در ذهن شما برند شده باشد ! یعنی شما را یاد شرکتی خاص می اندازد خوب مسلما با این کار این شرکت دارای تبلیغات ذهنی رایگان می شود ، فرض کنید شما در حال راه رفتن در خیابان می باشید و یک تابلو بزرگ به رنگ زرد ببینید ، شما یاد چه چیزی می افتید ؟ در ایران اکثر افراد یاد ایرانسل و یا شارژ ایرانسل می افتند. پس ذهن مرد ایران تبدیل به یک بیلبورد تبلیغاتی برای ایرانسل شده است.

شرکت های موفق در زمینه رنگ برندینگ :

پس از ایرانسل شرکت همراه اول بود که اقدام به رنگ برندینگ نمود و رنگ آبی را برای سیم کارت و کارت شارژ خود انتخاب نمود گرچه به دلیل خاص نبودن رنگ آبی زیاد در این کار موفق نبود.

موفق ترین شرکت در زمینه رنگ برندینگ جهانی شرکت تولید عروسک های باربی می باشد ، شما هم مسلما پس از خواندن جمله قبل یاد رنگ صورتی افتادید ! پس می توان به موفق بودن این شرکت بزرگ در رنگ برندینگ پی برد.

تیم خرید شارژ