آسمان عشق

این وبلاگ برنده یک دامنه اینترنتی ir. از سوی سایت قالب من شده است ازاین به بعدمیتونید با آدرس asemuneeshgh.irوارد شوید

آسمان عشق

این وبلاگ برنده یک دامنه اینترنتی ir. از سوی سایت قالب من شده است ازاین به بعدمیتونید با آدرس asemuneeshgh.irوارد شوید

غروب عشق

 

                 کاش می دونستی چقدر دلم بهانه تو را میگیره هر روز

کاش می دونستی چقدر دلم هوای با تو بودن را کرده

کاش می دونستی چقدر دلم از این روزهای سرد

بی تو بودن گرفته

کاش می دانستی چقدر دلم برای ضرب آهنگ قدمهایت

گرمی نفسهایت، مهربانی صدایت تنگ شده

کاش می دانستی چقدر دلواپس تو‌ام

کاش می دانستی چقدر تنهام ، چقدر خسته ام

و چقدر به حضور سبزت محتاجم

و همیشه از خودم می پرسم

این همه که من به تو فکر کنم

تو هم به من فکر می کنی؟

عشق

عشق 3بخش است

1-آتش میان تو2-شوق برای تو3-اندوه برای من

عشق یعنی

عشق یعنی ,سوز نی , آه شبان
عشق یعنیمعنی رنگین کمان
عشق یعنی شاعری دل سوخته
عشق یعنی آتشی افروخته
عشق یعنی با گلی گفتن سخن
عشق یعنی خون لاله بر چمن
عشق یعنی شعله بر خرمن زدن
عشق یعنی رسم دل بر هم زدن
عشق یعنی یک تیمم,یک نماز
عشق یعنی عالمی راز و نیاز

کوچه های بی کسی

در کوچه پس کوچه های بی کسی سرگردان پرسه می زدم که صدایی شنیدم صدایی که عاشقانه ترین بود صدایی ناب که ذره ذره وجودم نفوذ کرد یک نفر مرا از بام آسمان می خواند سجاده ای پیش رویم گشوده شد و من در پیشگاه الهی یک جرعه عشق نوشیدم کبوتر دلم پر کشید ومن بر بام آسمان نشستم من پناه بی کسی ام را یافتم

عشق من

 دلت را به دلم بسپار
بگذار لحظه ای دیگر بپایم و آنگاه، بدرود
آخرین لحظه را می خواهم در نگاهِ تو باشم
و در دلِ دریاییِ چشمانِ تو بمیرم
نگاهم کن، عشقِ من نگاهم کن

رهگذر

آنکس که می گفت دوستم دارد، عاشقی نبود که به شوق من آمده باشدرهگذری بود که روی برگهای خشک پاییزی راه می رفت صدای خش خش برگها همان آوازی بود که من گمان می کردم میگوید: دوستت دارم

خوشبختی چیست؟

اغلب اوقات می اندیشیم خوشبختی با ما فرسنگها فاصله دارد ،تلاش می کنیم تقلا می کنیم ،خیلی چیزها را از دست می دهیم ولی افسوس زمانی می فهمیم خوشبخت بوده ایم که ابرهای سیاه روی ماه خوشبختی را پوشانده است خوشبختی چشمک زدن ستاره ها و ستایش پروردگار گیتی است