آسمان عشق

این وبلاگ برنده یک دامنه اینترنتی ir. از سوی سایت قالب من شده است ازاین به بعدمیتونید با آدرس asemuneeshgh.irوارد شوید

آسمان عشق

این وبلاگ برنده یک دامنه اینترنتی ir. از سوی سایت قالب من شده است ازاین به بعدمیتونید با آدرس asemuneeshgh.irوارد شوید

آن روز

آن روز که دوستت دارن لجبازی می کنی

آن روز که باید دوست داشت کوتاهی می کنی

اما آن روز که از دست میدی افسوس می خوری

عشق نمی پرسه

عشق نمی پرسه تو کی هستی ؟عشق فقط میگه :تو مال منی

عشق نمی پرسه تو اهل کجایی ؟فقط میگه توی قلب من زندگی می کنی

عشق نمی پرسه چه کار می کنی ؟فقط میگه باعث میشی قلب من به ضربان بیفته

عشق نمی پرسه چرا دور هستی ؟فقط میگه :همیشه با منی

عشق نمی پرسه دوستم داری؟فقط میگه دوستت دارم

گفتگو گنجشک با خدا

گنجشک به خدا گفت :لانه کوچکی داشتم آرامگاه خستگیم ،سر پناه بی کسیم بود

طوفان تو آن را از من گرفت کجای دنیای تورا گرفته بودم ؟؟؟

خدا گفت:ماری در راه لانه ی تو بود باد راگفتم لانه ات را واژگون کند

آن گاه تو از کمین مار پر گشودی!!!چه بسیار بلاها که از تو به واسطه ی محبتم دور کردم وتو ندانسته به

دشمنیم برخاستی

عاشق شدن

اگه کسی عاشقت شده ولی تو دوستش نداری اون رو تنها نذار

چون یه عاشق فقط به عشقش زنده می مونه

عشق

 

عشق                                      میان     برفها

 

تورا                  یعنی                    در                  عشق

 

من                          آن             یعنی                        یعنی

 

می پرستم            نخستین حرفها عشق                لیلی و

 

یعنی                                                        مجنون

 

عشق                      عشق یعنی                    شدن

 

مرا                                                          عشق

 

قلب                                                                        یعنی

 

بشکنی                                                                   وامق و

 

یعنی                                                                   عذرا

 

عشق                                                   شدن

 

  تورا                                         عشق

 

 من                              یعنی

 

  سایه بانم               مخزن

 

  یعنی       الاسرار

 

عشق  من

جای خالی تو هنوز..........

جای خالی تو هنوز...... می گویند سکوت یعنی هیچ حرفی نزدن اما من می گویم سکوت یعنی فریاد فریادی پر از احساس شاید آن روز که صفحه ی آرزوهای دست نیافته ام را بستم فکر می کردم دیگر هیچ وقت به سراغت نخواهم آمد. اما این دل تنهای من باز هم اشتباه کرد وباز هم مسیر طولانی فراموشی را میانبر زد .بی تو امروز وفردایم یکی است وزمان برایم راکد. ای دست نیافتنی ترین آرزو من بی تو تا دنیاست فردایی ندارم وتو نمی دانی در پشت پنجره ای که به کوچه باغ دلت باز می شود کسی سر به شیشه گذاشته و تمام نگرانی اش آرامش خواب شیرین توست کاش بدانی که هنوز جایت در قلبم خالیست