آسمان عشق

این وبلاگ برنده یک دامنه اینترنتی ir. از سوی سایت قالب من شده است ازاین به بعدمیتونید با آدرس asemuneeshgh.irوارد شوید

آسمان عشق

این وبلاگ برنده یک دامنه اینترنتی ir. از سوی سایت قالب من شده است ازاین به بعدمیتونید با آدرس asemuneeshgh.irوارد شوید

عشق چیست؟

دختری کنجکاو میپرسید: عشق یعنی چه؟
دختری گفت: اولش رویا آخرش بازی و بازیچه
مادرش گفت: عشق یعنی رنج پینه و زخم و تاول کف دست
پدرش گفت: بچه ساکت باش بی ادب! این به تو نیامده است
رهروی گفت: کوچه ای بن بست

سالکی گفت: راه پر خم و پیچ
در کلاس سخن معلم گفت: عین و شین است و قاف، دیگر هیچ
دلبری گفت: شوخی لوسی است
تاجری گفت: عشق کیلو چند؟
مفلسی گفت: عشق پر کردن شکم خالی زن و فرزند است
شاعری گفت: یک کمی احساس مثل احساس گل به پروانه
عاشقی گفت: خانمان سوز است بار سنگین عشق بر شانه
قاضی شهر :عشق را گفت حد هشتاد تازیانه به پشت
جاهلی گفت: عشق را عشق است
پهلوان گفت: جنگ آهن و مشت است
رهگذر گفت: طبل تو خالی است
دیگری گفت: از آن بپرهیزید یعنی دور کن بر آتش دست
چون که بالا گرفت بحث و جدل توی آن قیل و قال من دیدم
طفل معصوم با خودش می گفت: من فقط یک سوال پرسیدم
نظرات 3 + ارسال نظر
خسته جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:25 ب.ظ http://www.2gharibane.blogfa.com

salam
mer30
shoma ro link kardam be onvane asemoone eshgh
age mayel boodin mano link konid be onvane
ناله دل یه عاشق
link bezanid
mamnoon az lotfet
movafagh bashin
bye

milad شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:52 ق.ظ http://miladfarhadi.blogsky.com

سلام الهام جون
خیلی ممنون که سر زدی و نظر دادی
من شما رو توی وبلاگم لینک کردم
اگر دوست داری تو هم منو با نام شعرهای عاشقانه لینک کن
البته مهمتر از این لینک بازیها اینه که همیشه به وب همدیگه سر بزنیم و برای ادامه ی کار برای هم قوت قلب باشیم
من که از این به بعد میشم مشتری دایم وبلاگت
راستی این مطلبت که نوشتی خیلی خوب بود
به امید دیدار مجدد

الهام سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 ق.ظ

سلام الهام جونم خیلی قشنگ بود عاشقانه با محتوا زیبا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد