آسمان عشق

این وبلاگ برنده یک دامنه اینترنتی ir. از سوی سایت قالب من شده است ازاین به بعدمیتونید با آدرس asemuneeshgh.irوارد شوید

آسمان عشق

این وبلاگ برنده یک دامنه اینترنتی ir. از سوی سایت قالب من شده است ازاین به بعدمیتونید با آدرس asemuneeshgh.irوارد شوید

تاابددوستت دارم وبه تومحتاجم خودرا از تودور کرده ام ولی این عشق ابدی هنوز دردلم فروزان است زمینی که ایستاده ام از عشق توسرشار است دوستت دارم
نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:11 ق.ظ http://garm.blogsky.com

نمی دانم چرا دو سطر نوشته شما مرا یاد شعر ذیل انداخت:
از چشم تو چون اشک سفر کردم و رفتم
افسانه ی هجران تو سر کردم و رفتم
در شام غم انگیز وداع از صدف چشم
دامان ترا غرق گهر کردم و رفتم
چون باد بر آشفتم و گل های چمن را
با یاد رخت زیر و زبر کردم و رفتم
ای ساحل امید ، پی وصل...
.
.
.

محمد علی دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:54 ق.ظ http://maheshabe13.blogsky.com/

سلام دوست عزیزشما واقعآ وب خوب و عالی ای داری من یهت تبریک میگم . و هم چنین خسته نباشید چون معلومه که واقعآ زحمت کشیدی .
منم مثل شما مشغول به کار کردن روی یک وب هستم . البته نه به خوبی شما . و میخواستم بگم خوبه که همدیگه رو کمک کنیم برای بهتر شدن . همون طور که خود شما بهتر میدانید تبادل لینک باعث می شه که افراد بیشتری به وب ها دسترسی داشته باشند میدونم که سرت رو درد آوردم .
اما دوست عزیز اگه تمایل به تبادل لینک با من داشتی من خیلی خوشحال میشم وباعث افتخار من میشه .شما من رو با اسم " افکار عاشقانه " لینک کنید ودر قسمت نظرات وب من اعلام نمایید تا من هم شما رو لینک کنم . با تشکر به امید هم کاری بیشتر با شما دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد