آسمان عشق

این وبلاگ برنده یک دامنه اینترنتی ir. از سوی سایت قالب من شده است ازاین به بعدمیتونید با آدرس asemuneeshgh.irوارد شوید

آسمان عشق

این وبلاگ برنده یک دامنه اینترنتی ir. از سوی سایت قالب من شده است ازاین به بعدمیتونید با آدرس asemuneeshgh.irوارد شوید

گفتگو گنجشک با خدا

گنجشک به خدا گفت :لانه کوچکی داشتم آرامگاه خستگیم ،سر پناه بی کسیم بود

طوفان تو آن را از من گرفت کجای دنیای تورا گرفته بودم ؟؟؟

خدا گفت:ماری در راه لانه ی تو بود باد راگفتم لانه ات را واژگون کند

آن گاه تو از کمین مار پر گشودی!!!چه بسیار بلاها که از تو به واسطه ی محبتم دور کردم وتو ندانسته به

دشمنیم برخاستی

نظرات 2 + ارسال نظر
نویده و بهناز شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:45 ب.ظ

سلام خسته نباشین
وب با حالی دارین
ما که دانشجوییم هر و قت بی کار باشیم بهش سر می زنیم و از مطالب خوشگلت لذت می بریم
آن سوی دل تنگی ها خدایی هست که داشتنش جبران همه نداشتن هاست
موفق باشین

حمیدرضا محمدی دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:57 ب.ظ

تا حالا عاشق شدی بفهمی عشق چیه تا حالا عاشق کسی شدی
تاحالا شده کسی عشق تو بدزده تو هم نتونی هیچ کاری بکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد