آسمان عشق

این وبلاگ برنده یک دامنه اینترنتی ir. از سوی سایت قالب من شده است ازاین به بعدمیتونید با آدرس asemuneeshgh.irوارد شوید

آسمان عشق

این وبلاگ برنده یک دامنه اینترنتی ir. از سوی سایت قالب من شده است ازاین به بعدمیتونید با آدرس asemuneeshgh.irوارد شوید

عشق نمی پرسه

عشق نمی پرسه تو کی هستی ؟عشق فقط میگه :تو مال منی

عشق نمی پرسه تو اهل کجایی ؟فقط میگه توی قلب من زندگی می کنی

عشق نمی پرسه چه کار می کنی ؟فقط میگه باعث میشی قلب من به ضربان بیفته

عشق نمی پرسه چرا دور هستی ؟فقط میگه :همیشه با منی

عشق نمی پرسه دوستم داری؟فقط میگه دوستت دارم

نظرات 1 + ارسال نظر
تنهایی دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:00 ب.ظ

وبلاگ زیاد جالبی نیست البته ببخشید من از تعریف الکی اصلا خوشم نمیاد آخه همیش از عشق و نامردی و نیمه راهی و این چیزا حرف زدی آخه زندگی که همش عشق نیست ولی خب یه جورایی طرز فکر جالبی داری ببخش اگه بد گفتم و تعریف نکردم نمیدونم چند سالته و از کجایی ولی هر کی هستی و هر جا هستی امیدوارم همیشه سلامت و خرسند باشی.
اگه دلت خاست یه سری به آیدی ما بزن البته اگه دلت خاست اد کن
عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد