آسمان عشق

این وبلاگ برنده یک دامنه اینترنتی ir. از سوی سایت قالب من شده است ازاین به بعدمیتونید با آدرس asemuneeshgh.irوارد شوید

آسمان عشق

این وبلاگ برنده یک دامنه اینترنتی ir. از سوی سایت قالب من شده است ازاین به بعدمیتونید با آدرس asemuneeshgh.irوارد شوید

شعری عاشقانه


اگر برای تو شعری عاشقانه بخوانم
این شعر تا ابد با تو خواهد زیست !
حتی وقتی من دیگر نباشم
یا وقتی دیگر میان ما عشقی نباشد
شعر عاشقانه بیشتر از آدما میماند !
عاشقان تو را ترک میکنند
اما شعر عاشقانه
همیشه با تو خواهد بود
پس بگذار برای تو شعری عاشقانه بخوانم !
شعری از اعماق جان ...
که مرا به یاد تو آورد
شعری که همیشه با تو بماند
...
شعری
عاشقانه !

نظرات 3 + ارسال نظر
301040 دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:40 ق.ظ http://301040.blogsky.com

من نه عاشق شدم نه می خوام بشم.
به نظرم ترکیب عجیبی از حماقت و پاکی نیازه تا آدم عاشق باشه.
من از حماقت بدم می آد. پاک هم نیستم.
به همین دلیل عاشق نمی شم.
ولی ته ته ته دلم، وقتی آدم عاشق می بینم، خوشم می آد.
بالاخره ریسک کرده...

[ بدون نام ] دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:48 ق.ظ

آسانترین روش کسب درآمد برای اولین بار (فقط با 5000 تومان)
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه کنید

وبلاگ جالبی دارید من مایلم با شما تبادل لینک کنم اگر شما موافقید من را با نام "آسانترین روش کسب درآمد برای اولین بار (فقط با 5000 تومان)"سپس به من اطلاع دهید
http://clickboss.sub.ir

اشکان پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:19 ب.ظ http://iranpixfa.ir

سلام
ممنون از نظر شما
عکس های سمانه پاکدل و حدیث میر امینی جا به جا شده بودند .
اصلاح شد .
متشکر .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد