آسمان عشق

این وبلاگ برنده یک دامنه اینترنتی ir. از سوی سایت قالب من شده است ازاین به بعدمیتونید با آدرس asemuneeshgh.irوارد شوید

آسمان عشق

این وبلاگ برنده یک دامنه اینترنتی ir. از سوی سایت قالب من شده است ازاین به بعدمیتونید با آدرس asemuneeshgh.irوارد شوید

محرم

نظرات 2 + ارسال نظر
مهران دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:06 ب.ظ http://mehran712.persianblog.ir

سلام الهام خانم. قرار شد توی تغییر وبلاگم کمکم کنید. شمارمو گذاشتکم براتون منتظرتون شدم . می خواستم نحوه گذاشتن آهنگ روی وبلاگ و تبلیغو و... این جور چیزا و راستی ساختن قالب که خیلی مهمه کمکم کنید من ترم بعد آشنایی با کامپیوتر دارم گفتم بهتون که دانشجوی دانشگاه شیرازم رشته دامپزشکی.
خیلی خوشحال میشم اگه کمکم کنی. شمارم 09354416353 منتظرما !!!

محبت سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:43 ب.ظ http://www.2gharibane.blogfa.com

سلام.خوبی؟
افرین به این سلیقه . وبلاگ قشنگی داری
میخواستم اگه قابل بدونین تبادل لینک کنیم
ممنون میشم
منتظر جوابت هستم ادرس وبلاگم بهت دادم اینم ایمیلم
ba.mohabbat@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد