آسمان عشق

این وبلاگ برنده یک دامنه اینترنتی ir. از سوی سایت قالب من شده است ازاین به بعدمیتونید با آدرس asemuneeshgh.irوارد شوید

آسمان عشق

این وبلاگ برنده یک دامنه اینترنتی ir. از سوی سایت قالب من شده است ازاین به بعدمیتونید با آدرس asemuneeshgh.irوارد شوید

روز مادر مبارک

مادر
ساعت 3 شب بود که صدای تلفن , پسری را از خواب بیدار کرد .
پشت خط مادرش بود .
پسر با عصبانیت گفت :

چرا این وقت شب مرا از خواب بیدار کردی ؟
مادر گفت : 25 سال قبل در همین موقع شب تو مرا از خواب بیدار کردی ؟

فقط خواستم بگویم تولدت مبارک .

پسر از اینکه دل مادرش را شکسته بود تا صبح خوابش نبرد , صبح سراغ مادرش رفت .

وقتی داخل خانه شد مادرش را پشت میز تلفن با شمع نیمه سوخته یافت

ولی مادر دیگر در این دنیا نبود .....

میلاد با سعادت دخت پیامبر حضرت زهرا سیده النساء العالمین را به همه دوستان گلم تبریک می گم.
روز زن و مادر را هم به تمامی مادران همسران و دوشیزگان جمع زیبای غروب غم تبریک می گم.


نظرات 1 + ارسال نظر
یکتا پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:44 ب.ظ

سلام . وقتت بخیر
دست نوشته های خیلی خیلی قشنگی داری بهت تبریک میگم
فکر کنم منم هم مثل تو عاشقم ولی یه فرقی بین ما هست
من عشقم رو خیلی دوست دارم ولی متاسفانه اون به من علاقه ای به ظاهر نداره........
منم هر شب چند خطی شعر می نویسم اگه مایل باشی برات پست میکنم
در پناه حق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد