آسمان عشق

این وبلاگ برنده یک دامنه اینترنتی ir. از سوی سایت قالب من شده است ازاین به بعدمیتونید با آدرس asemuneeshgh.irوارد شوید

آسمان عشق

این وبلاگ برنده یک دامنه اینترنتی ir. از سوی سایت قالب من شده است ازاین به بعدمیتونید با آدرس asemuneeshgh.irوارد شوید

بی وفا......

بی وفا جای تو هنوز در قلبم است !

کجایی که ببینی دلم در انتظار دیدن تو است ؟

بی وفا قلبم تا ابد برای تو است ، عشقم تا آخرش به نام تو است !

کجایی که ببینی دلم برای تو پر پر میزند!

کجا رفتی ؟ هنوز در حال سوختنم ، کجایی که ببینی میخواهم برای تو بمیرم !

راستی معنای وفا را یاد گرفتی یا هنوز مثل گذشته میخواهی قلبم را بشکنی!

حالا که آمدی با ما مهربان باش ، به من آرامش بده ، با ما وفادار باش !

آن لحظه که آمدی انتظار این را نداشتی که ببینی هنوز به پای تو نشسته ام ، هنوز با

خاطرات تو زندگی میکنم ، هنوز دلم به چشمهای زیبای تو خوش است ، که به آن نگاه

کنم ، بگویم فدای تو عزیزم ، دوستت دارم ای بهترینم !

نه فکر نکنم که باور کرده باشی هنوز تو را سرپناه لحظه های بی کسی میدانم !

از آن لحظه که تو رفتی ، تا این لحظه که آمدی آرام نبودم ، راستش را بخواهی در کوچه

باغهای زندگی در جستجوی تو بودم ، هیچگاه خسته نشدم از اینکه آنقدر گشتم و

گشتم و تو را ندیدم !

تو ای بی وفا کجا بودی ؟ نه نمیخواهم باور کنم که در آغوش کسی دیگر بودی!

بگذار آنچه که در دلم است حقیقت داشته باش ، تو یک جای خوب بودی ، تو نیز در انتظار

بازگشتی دوباره بودی !

بی وفا کجا بودی که ببینی هر گاه دلم میگرفت به آنجا میرفتم که همیشه با هم قرار

میگذاشتیم ، آنجا مینشستم ، یک گل از شاخه میچیدم و جای تو میگذاشتم و با آن گل

درد دل میکردم ، میگفتم گل من ، عزیز دل من ، میفهمی که چقدر دوستت دارم ؟هر که

از آنجا رد میشد به من نمی گفت عاشقم ، میگفت این بیچاره دیوانه است!

بی وفا به خاطر تو همه به من گفتند دیوانه ام ، اما هیچکس نفهمید که من دیوانه تو

هستم!

حالا که آمدی اول از همه وفاداری را برایم معنا کن زیرا من دیگر طاقت بی وفایی را

ندارم!
نظرات 4 + ارسال نظر
یکتا پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:41 ب.ظ

سلام . وقتت بخیر
دست نوشته های خیلی خیلی قشنگی داری بهت تبریک میگم
فکر کنم منم هم مثل تو عاشقم ولی یه فرقی بین ما هست
من عشقم رو خیلی دوست دارم ولی متاسفانه اون به من علاقه ای یه ظاهر نداره........
منم هر شب چند خطی شعر می نویسم اگه مایل باشه برات پست مکنم
در پناه حق باشی

محمد نادر پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:44 ب.ظ http://www.soillover.blogsky.com

سلام الهام جان
خوبی؟
مرسی از وبلاگ زیبات
خواستم ازت دعوت کنم که یه سری به خانه ی دوستی من بزنی
راستی خانه ی دوستی به لینک زیبای
×آسمون عشق×
آذین شد
اگه خواستی منو با نام:
خانه ی دوستی ( محمد نادر )
بلینک
خانه ی دوستی مشتاقانه منتظر حضور گرم شماست
قربانت

محمد نادر شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:43 ق.ظ http://www.soillover.blogsky.com

سلام الهام جان
مرسی بابت لینک
وبلاگ عکس تو عکستون هم با افتخار لینک شد
قربانت
محمد نادر

محمد نادر یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ق.ظ http://www.soillover.blogsky.com

بیراهه رفته بودم
آن شب
دستم را گرفته بود و می کشید
زین بعد همه عمرم را
بیراهه خواهم رفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد