آسمان عشق

این وبلاگ برنده یک دامنه اینترنتی ir. از سوی سایت قالب من شده است ازاین به بعدمیتونید با آدرس asemuneeshgh.irوارد شوید

آسمان عشق

این وبلاگ برنده یک دامنه اینترنتی ir. از سوی سایت قالب من شده است ازاین به بعدمیتونید با آدرس asemuneeshgh.irوارد شوید

دوستت دارم


پیام های مهربانی را بشنو ببین که چگونه برایت سروده ام
ببین که چگونه به عشق تو می نویسم و کاغذ سیاه می کنم
شاید قبول نداشته باشی اما بدان قبول داشته باشی
از همین امروز برای همیشه دوستت دارم و بیادتم

نظرات 1 + ارسال نظر
میم پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:26 ب.ظ http://www.khateratemim.blogfa.com

میبینم که انگار بد جوری دلتو باختی
کلبه خرابه من در تمنای نگاهته تا قلمم جون نوشتن بگیره و باز از نو بنویسه
وقت کردی به ما هم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد