آسمان عشق

این وبلاگ برنده یک دامنه اینترنتی ir. از سوی سایت قالب من شده است ازاین به بعدمیتونید با آدرس asemuneeshgh.irوارد شوید

آسمان عشق

این وبلاگ برنده یک دامنه اینترنتی ir. از سوی سایت قالب من شده است ازاین به بعدمیتونید با آدرس asemuneeshgh.irوارد شوید

دست نوشته های عاشقانه


یا رب این شهر چه شهریست که صد یوسف دل
به کلافی بفروشند و خریداری نیست
فکر بهبود خود ای دل بکن از جای دگر
که در این شهر طبیب دل بیماری نیست

ای عشق مدد کن که به سامان برسیم
چون مزرعه تشنه به باران برسیم
یا من برسم به یار یا یار به من
یا هردو بمیریم و به پایان برسیم

عاشق هرکس شدم او شد نصیب دیگری
دل به هرکس دادم او هم زد به قلبم خنجری
من سخاوت دیده ام دل را به هرکس می دهم
شرم دارم پس بگیرم آنچه را بخشیده ام

نظرات 3 + ارسال نظر
نقی زاده چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:29 ق.ظ http://www.asanrank.com

سلام گلم خوبی میخوای آمار شمارشگر وبلاگتو منفجر کنی زود بیاتو اسان رنک ثبت نام کن و وبلاگت هم ثبت کن حتما صفحه راهنما رابه دقت مطالعه کن ممنون

سیستم جامع افزایش بازدید مجیک پی سی جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 ب.ظ http://box.magicpc.ir

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما کاربر گرامی
شما کدهای جدید لینک باکس را جایگزین کدهای قدیمی نکرده اید به همین دلیل لینک شما غیر فعال می باشد
شما می بایست با مراجعه به سایت کدهای جدید را برداشته و جایگزین کدهای قبلی در وب خود کنید با اولین نمایش لینک باکس در وب شما لینک شما بطور خودکار دوباره فعال می شود
در صورت ایجاد هرگونه سوال و راهنمایی با پشتیبانی سایت ارتباط برقرار کنید
آدرس جدید سیستم هوشمند افزایش بازدید مجیک پی سی
box.magicpc.ir

سیستم جامع افزایش بازدید مجیک پی سی شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:47 ق.ظ http://box.magicpc.ir

سلام وقت بخیر
کاربر گرامی لینک شما غیر فعال شده است برای فعال کردن مجدد لینک خود کدهای جدید سیستم را در وب خود قرار دهید
پشتیبانی مجیک پی سی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد