آسمان عشق

این وبلاگ برنده یک دامنه اینترنتی ir. از سوی سایت قالب من شده است ازاین به بعدمیتونید با آدرس asemuneeshgh.irوارد شوید

آسمان عشق

این وبلاگ برنده یک دامنه اینترنتی ir. از سوی سایت قالب من شده است ازاین به بعدمیتونید با آدرس asemuneeshgh.irوارد شوید

آه ......پس کی می آیی؟

چشم هایم را به آسمانی که خدایم در آن است دوخته ام و دستهای خسته ام را سوی او ‏دراز کرده ام و از تو می خواهم که بیایی و مرا از عطر نفسهایت لبریز کنی بیایی و مرا به ‏سرزمین آب های نقره ای ، به سرزمین آرزوها ببری و امشب باز به گذشته مینگرم آنجا ‏که در اوج نا امیدی سر راهم قرار گرفتی و با نگاهت قلب یخ بسته ام را گرما بخشیدی و ‏امشب چون گذشته تمام حرفهایم برای توست آه...پس کی می آیی چشمهای خسته ام ‏انتظار آمدنت را می کشند؟

نظرات 8 + ارسال نظر
محمد نادر سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:41 ق.ظ http://www.soillover.blogsky.com

سلام اهام جان
چطوری عزیز؟
خوبی؟
ممنون از اپ های زیبات توی بلاگستان
واقعا یه سر و سامونی بهش دادی
خلاصه کلی خوشحال شدم
نمی دونم چرا احساس میکردم هیشکی قضیه این تبلدل لینک رو جدی نمیگیره اما اومدم اینجا دیدم شما انجام دادی
ممنونم بازم
برم ببینم بقیه هم تبادل لینک کردن یا نه
قربانت
منتظر اپ های زیبات هستم عزیز
راستی اپ خودت رو هم خوندم
قشنگ مثل همیشه
قالب جدید مبارک

محمد نادر سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:46 ق.ظ http://www.soillover.blogsky.com

راستی الهام جان
به نظر من بهتره به جای لینک های روزانه از جعبه لینک استفاده کنی
اینطوری مدیریت بیشتری میتونی رو لینک هات داشته باشی
ببخشید اینقدر فضولی میکنما

سعید سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:49 ق.ظ http://bighararan.blogsky.com

سلام الهام جان
خوبی؟
لینکت کردم
ببخشید اگه دیر شد
از آشنایی باهات خوشحال شدم
سر فرصت میام همه پسات رو میخونم نظر میدم

تا بعد
فعلا بای

محمد نادر سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:43 ب.ظ http://www.soillover.blogsky.com

سلام عزیز
چطوری؟
یه سر بیا بلاگستان
به نظرت نیاز دارم

mehran چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:55 ب.ظ http://bodysilver.blogsky.com

hi my dear
your website linked in the my link box
bye

بهزاد چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:22 ب.ظ http://www.elaheysharghe.blogfa.com

$$$___www.elaheysharghe.blogfa.com____$$$$$
__$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
وب زیبایی داری با تبادل لینک موافقی؟منو به اسم وبلاگم بلینک و خبرم کن که به چه اسمی بلینکمت
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\
ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\ تبادل لینک کنیم؟؟!! ִ \
ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ۞ּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲
ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
ּּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\
ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞
ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞
ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\¯¯¯¯¯¯¯¯
ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִִִ ۞ִ۞ ִִִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ \

محمد نادر پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:29 ق.ظ http://www.soillover.blogsky.com

سلام الهام
چطوری؟
خوبی؟
شرمندم
ببین رفتن کنسل شد
بیای بلاگستان میفهمی دلیلشو
توروخدا ببخش منو اینقدر اذیت میکنم

میم پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:01 ب.ظ http://www.khateratemim.blogfa.com

سلام الهام جان نگو که دیر کردم چون کار داشتم و بد جوری گرفتار بودم آپ های خیلی زیبایی نوشتی همشو خوندم به تلافی دیر کردنم من هم یه آپ جدید فرستادم اما نه به زیبایی قلم تو
بازم بیا منتظرت هستم و خواهم بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد