آسمان عشق

این وبلاگ برنده یک دامنه اینترنتی ir. از سوی سایت قالب من شده است ازاین به بعدمیتونید با آدرس asemuneeshgh.irوارد شوید

آسمان عشق

این وبلاگ برنده یک دامنه اینترنتی ir. از سوی سایت قالب من شده است ازاین به بعدمیتونید با آدرس asemuneeshgh.irوارد شوید

هزینه عشق واقعی

پسر بچه ای یک برگ کاغذ به مادرش داد.
مادر که در حال آشپزی بود ، دستهایش را با حوله تمیز کرد و نوشته را با صدای بلند خواند.
او نوشته بود :

صورتحساب !!!
کوتاه کردن چمن باغچه 5.000 تومان
مراقبت از برادر کوچکم 2.000 تومان
نمره ریاضی خوبی که گرفتم 3.000 تومان
بیرون بردن زباله 1000 تومان
جمع بدهی شما به من :12.000 تومان !

مادر نگاهی به چشمان منتظر پسرش کرد، چند لحظه خاطراتش را مرور کرد و سپس قلم را برداشت و پشت برگه صورتحساب این را نوشت:

بابت 9 ماه بارداری که در وجودم رشد کردی هیچ
بابت تمام شبهائی که به پایت نشستم و برایت دعا کردم هیچ
بابت تمام زحماتی که در این چند سال کشیدم تا تو بزرگ شوی هیچ
بابت غذا ، نظافت تو ، اسباب بازی هایت هیچ
و اگر شما اینها را جمع بزنی خواهی دید که : هزینه عشق واقعی من به تو هیچ است

وقتی پسر آن چه را که مادرش نوشته بود خواند چشمانش پر از اشک شد ودر حالی که به چشمان مادرش نگاه می کرد.
گفت: مامان ... دوستت دارم

آنگاه قلم را برداشت و زیر صورتحساب نوشت: قبلاً بطور کامل پرداخت شده !!!

نتیجه گیری اخلاقی :
قابل توجه اونهائی که فکر میکنند مرور زمان آنها را بزرگ کرده و حالا که هیکل درشت کردند خدا را هم بنده نیستند.
بعضی وقتها نیازه به این موارد فکر کنیم ...
کسانی که از خانواده دور هستند شاید بهتر درک کنند.

نتیجه گیری منطقی:
جایی که احساسات پا میذاره منطق کور میشه!!!
مادر متوجه نشد که پسرش داره سرش کلاه میذاره : جمع بدهی میشه 11.000 تومان نه 12.000 تومان !!!


نظرات 6 + ارسال نظر
الهه سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:10 ق.ظ http://www.elaheh.blogsky.com

سلام الهام جون .
مگه تو از خونوادت دوری ؟!

نه عزیزم من از خانوادم دور نیستم فقط از این مطلب خوشم اومد تو وب گذاشتمش

محمد نادر پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:30 ب.ظ http://www.soillover.blogsky.com

سلام الهام
چطوری؟
خوبی؟
داستان قشنگی بود
قبلا خونده بودمش اما نه با این تفاسیر
ولی من موافق نیستم
اما نمیگم چرا
طولانیه اخه
ممنون از نظراتتون
و اپ های زیباتون توی بلاگستان
قربانت
محمد نادر

محمد نادر شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ب.ظ http://www.soillover.blogsky.com

سلام
روزت مبارک

سلام خیلی ممنون که به یادم هستی

بیلی یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 ب.ظ http://bili.blogsky.com

سلام
من لینکت کردم با اسم آسمون عشق
تو هم منو با اسم بیلی کوچولو لینک کن

محمد نادر یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 ب.ظ http://www.soillover.blogsky.com

سلام الهام جان
ممنون از دعاتون
ببین نمیدونم
من عاشق ستمگرم
اما اخه ستمگر که شخص نیست
اگه بدونی شاید کلی بخندی اما واسه من مقدسه
و اندکی هم اینجوری که من زمینه سازی کردم شاید بد اموزی داشته باشه بگم
اما شاید گفتم
تو خود وبلاگ
اما باید قول بدین مسخرم نکنینا
فدات

MM16 چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ب.ظ http://wWw.MM16.blogfa.cOm

salam
az veblogetoon khosham umad
makhsoosan ax axe zamine
be maham sari bezanin
movafagh bashin
...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد